Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BRIPI Brzozowski Paweł - Paweł Brzozowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Brzozowski (CEIDG)
Paweł Brzozowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE BRIPI BRZOZOWSKI PAWEŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-12-08 i ma swoją siedzibę pod adresem MURARSKA 12, PL-63-604, BARANÓW. Główny zakres działalności Paweł Brzozowski to Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych (PKD główne: 22.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych mebli, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców z materiałów segregowanych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE BRIPI BRZOZOWSKI PAWEŁ: 6191915190. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE BRIPI BRZOZOWSKI PAWEŁ: 25160625400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Brzozowski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE BRIPI BRZOZOWSKI PAWEŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.