Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe AS Marek Bajdalski - Marek Bajdalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Bajdalski (CEIDG)
Marek Bajdalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AS MAREK BAJDALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 18, PL-87-700, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI. Główny zakres działalności Marek Bajdalski to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AS MAREK BAJDALSKI: 8911072184. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AS MAREK BAJDALSKI: 91030745800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Bajdalski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AS MAREK BAJDALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.