Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe AS Marek Bajdalski
| Adres | UL. KOŚCIELNA 18, PL-87-700, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI | |
| Województwo | kujawsko-pomorskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | firmaas.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Zakładanie stolarki budowlanej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL18 1870 1045 2078 1072 2865 0001
PL34 1160 2202 0000 0002 0650 7663 |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AS MAREK BAJDALSKI została założona 2002-10-16 i obecnie mieści się przy UL. KOŚCIELNA 18, PL-87-700, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI. Główna działalność firmy to roboty wykończeniowe budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują zakładanie stolarki budowlanej, produkcja mebli, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe AS Marek Bajdalski (REGON 91030745800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
