Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Artur Papierski - Artur Papierski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-09-21
Działalność gospodarcza Artur Papierski (CEIDG)
Artur Papierski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ARTUR PAPIERSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WÓLCZAŃSKA 147A1U, PL-90-525, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Artur Papierski to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ARTUR PAPIERSKI: 7282759750. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ARTUR PAPIERSKI: 366044710.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Artur Papierski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ARTUR PAPIERSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.