Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADMISTOR BARAŃSKI WOJCIECH - WOJCIECH BARAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH BARAŃSKI (CEIDG)
WOJCIECH BARAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADMISTOR BARAŃSKI WOJCIECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WITA STWOSZA 31, PL-40-042, KATOWICE. Główny zakres działalności WOJCIECH BARAŃSKI to Działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie (PKD główne: 68.32.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADMISTOR BARAŃSKI WOJCIECH: 9540019812. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADMISTOR BARAŃSKI WOJCIECH: 272599316.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH BARAŃSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADMISTOR BARAŃSKI WOJCIECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.