Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe STOLJANK Krzysztof Jankowski - Krzysztof Jankowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Jankowski (CEIDG)
Krzysztof Jankowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE STOLJANK KRZYSZTOF JANKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONARZYŃSKA 33, PL-83-430, STARA KISZEWA. Główny zakres działalności Krzysztof Jankowski to Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa (PKD główne: 16.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych parkietów podłogowych, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja mebli kuchennych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE STOLJANK KRZYSZTOF JANKOWSKI: 5911501181. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE STOLJANK KRZYSZTOF JANKOWSKI: 22045197900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Jankowski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE STOLJANK KRZYSZTOF JANKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.