Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WICHŁACZ ANNA WICHŁACZ - ANNA WICHŁACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA WICHŁACZ (CEIDG)
ANNA WICHŁACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WICHŁACZ ANNA WICHŁACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-05 i ma swoją siedzibę pod adresem GRODZIECKA 18, PL-63-313, CHOCZ. Główny zakres działalności ANNA WICHŁACZ to Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych (PKD główne: 28.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wytwornic pary, z wyłączeniem kotłów do centralnego ogrzewania gorącą wodą, produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, ruchome placówki gastronomiczne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WICHŁACZ ANNA WICHŁACZ: 9680221488. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WICHŁACZ ANNA WICHŁACZ: 38548569000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA WICHŁACZ
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WICHŁACZ ANNA WICHŁACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych