Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo - Usługowe Tom-Mebel Tomasz Błoch - Tomasz Błoch, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Błoch (CEIDG)
Tomasz Błoch prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO - USŁUGOWE TOM-MEBEL TOMASZ BŁOCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 8, PL-64-231, ZAKRZEWO. Główny zakres działalności Tomasz Błoch to Produkcja pozostałych mebli (PKD główne: 31.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja gotowych parkietów podłogowych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO - USŁUGOWE TOM-MEBEL TOMASZ BŁOCH: 9231057967. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO - USŁUGOWE TOM-MEBEL TOMASZ BŁOCH: 97047487600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Błoch
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO - USŁUGOWE TOM-MEBEL TOMASZ BŁOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.