Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SUBET-2 TOMASZ KOWALSKI - wspólnik spółki cywilnej
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SUBET-2 TOMASZ KOWALSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ została założona 1990-12-20 i obecnie mieści się przy UL. PIĄTKOWSKA 81, PL-95-100, ZGIERZ. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, wyroby z betonu, cementu i gipsu, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SUBET-2 TOMASZ KOWALSKI - wspólnik spółki cywilnej (REGON 10082167900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.