Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Stropex Renata Bruzi Krzysztof Bruzi - Bruzi Renata Maria
Bruzi Renata Maria jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE STROPEX RENATA BRUZI KRZYSZTOF BRUZI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Bruzi Renata Maria jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE STROPEX RENATA BRUZI KRZYSZTOF BRUZI, która została założona 2005-05-13 i ma siedzibę przy UL. PIASKI 39, PL-63-300, PLESZEW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE STROPEX RENATA BRUZI KRZYSZTOF BRUZI zajmuje się produkcja wyrobów budowlanych z betonu. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja masy betonowej prefabrykowanej, produkcja cementu wzmocnionego włóknem, produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu, zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE STROPEX RENATA BRUZI KRZYSZTOF BRUZI: 6172018087. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE STROPEX RENATA BRUZI KRZYSZTOF BRUZI: 251474924.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bruzi Renata Maria
Pozostali członkowie zarządu
Krzysztof Zbigniew Bruzi |
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?