Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SAHARA Jan Garbacik - Jan Garbacik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jan Garbacik (CEIDG)
Jan Garbacik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAHARA JAN GARBACIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 2, PL-37-310, NOWA SARZYNA. Główny zakres działalności Jan Garbacik to Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających (PKD główne: 20.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAHARA JAN GARBACIK: 8161101874. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAHARA JAN GARBACIK: 69176352400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Garbacik
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAHARA JAN GARBACIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli

Obniżki stóp mieszają w kredytach. Niższe oprocentowanie napędza klientów bankom
Tegoroczne cięcia stóp już spowodowały spadek rat i wzrost popytu na nowe kredyty. W kolejnych kwartałach może to stymulować konsumpcję i przełożyć się na niektóre inwestycje.

Ponad 2 mld zł z KPO na projekty kosmiczne
Plan sfinansowania satelitów telekomunikacyjnych to szansa dla firm z branży spacetech na włączenie się w globalne łańcuchy dostaw produktów i usług. Są też inne szanse na wsparcie dla innowatorów.