Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE OLIMP ANNA POPIELARZ - ANNA POPIELARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA POPIELARZ (CEIDG)
ANNA POPIELARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE OLIMP ANNA POPIELARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WOJSKA POLSKIEGO 6J1, PL-11-700, MRĄGOWO. Główny zakres działalności ANNA POPIELARZ to Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE OLIMP ANNA POPIELARZ: 7421538108. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE OLIMP ANNA POPIELARZ: 51086736500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA POPIELARZ
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE OLIMP ANNA POPIELARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.