Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MICHAŁ Wojciech Drzyzga - WOJCIECH DRZYZGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH DRZYZGA (CEIDG)
WOJCIECH DRZYZGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ WOJCIECH DRZYZGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASTOWSKA 2A6, PL-58-260, BIELAWA. Główny zakres działalności WOJCIECH DRZYZGA to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów budowlanych z betonu, produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu, cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ WOJCIECH DRZYZGA: 8821294001. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ WOJCIECH DRZYZGA: 891103030.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH DRZYZGA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MICHAŁ WOJCIECH DRZYZGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.