Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe MARIELLA Elżbieta Materniak - ELŻBIETA MATERNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA MATERNIAK (CEIDG)
ELŻBIETA MATERNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARIELLA ELŻBIETA MATERNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-08-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DUCALA 1, PL-38-200, JASŁO. Główny zakres działalności ELŻBIETA MATERNIAK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARIELLA ELŻBIETA MATERNIAK: 6852144773. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARIELLA ELŻBIETA MATERNIAK: 37118035100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA MATERNIAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARIELLA ELŻBIETA MATERNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.