Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE - MARCIN WRZESIŃSKI - MARCIN WRZESIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN WRZESIŃSKI (CEIDG)
MARCIN WRZESIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE - MARCIN WRZESIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem WRONIA 23/25, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności MARCIN WRZESIŃSKI to Produkcja mebli biurowych i sklepowych (PKD główne: 31.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe formy udzielania kredytów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE - MARCIN WRZESIŃSKI: 8882779359. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE - MARCIN WRZESIŃSKI: 34043044400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN WRZESIŃSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE - MARCIN WRZESIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.