Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MAKARA KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI - KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MAKARA KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POD MŁYNEM 20, PL-40-313, KATOWICE. Główny zakres działalności KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI to Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (PKD główne: 55.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MAKARA KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI: 9541372143. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MAKARA KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI: 241872940.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MAKARA KRZYSZTOF KRASNODĘBSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.