Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI - KRZYSZTOF KOCISZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF KOCISZEWSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF KOCISZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAKOWSKA 22, PL-05-400, OTWOCK. Główny zakres działalności KRZYSZTOF KOCISZEWSKI to Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii (PKD główne: 46.48.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, naprawa zegarów, zegarków oraz biżuterii, działalność fotograficzna i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI: 5321055800. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI: 016057921.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF KOCISZEWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?