Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI została założona 1999-09-01 i obecnie mieści się przy UL. KRAKOWSKA 22, PL-05-400, OTWOCK. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, gotowe wyroby metalowe, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, obróbka metali i powłok, produkcja instrumentów pomiarowych, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ŁUK-MAR KRZYSZTOF KOCISZEWSKI (REGON 01605792100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?