Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Krzysztof Moskal - Krzysztof Moskal, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-31
Działalność gospodarcza Krzysztof Moskal (CEIDG)
Krzysztof Moskal prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KRZYSZTOF MOSKAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WYZWOLENIA 53, PL-32-440, SUŁKOWICE. Główny zakres działalności Krzysztof Moskal to Produkcja narzędzi (PKD główne: 25.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków, obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja wyrobów nożowniczych i sztućców, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KRZYSZTOF MOSKAL: 6811842658. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KRZYSZTOF MOSKAL: 12029072300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Moskal
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KRZYSZTOF MOSKAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.