Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KARLA Władysława Krukowska - Władysława Krukowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Władysława Krukowska (CEIDG)
Władysława Krukowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KARLA WŁADYSŁAWA KRUKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 15455, PL-23-400, BIŁGORAJ. Główny zakres działalności Władysława Krukowska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KARLA WŁADYSŁAWA KRUKOWSKA: 9181165725. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KARLA WŁADYSŁAWA KRUKOWSKA: 06063877600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Władysława Krukowska
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KARLA WŁADYSŁAWA KRUKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w