Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Inter-Bau
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE INTER-BAU
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 12 648 169,34 | 12 889 618,97 | 14 138 811,84 | 16 030 841,14 | 16 164 267,49 | 16 360 212,80 |
A. Aktywa trwałe | 7 765 057,23 | 10 386 974,82 | 10 008 814,61 | 11 676 115,05 | 12 359 144,76 | 13 349 674,58 |
B. Aktywa obrotowe | 4 883 112,11 | 2 502 644,15 | 4 129 997,23 | 4 354 726,09 | 3 805 122,73 | 3 010 538,22 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 12 648 169,34 | 12 889 618,97 | 14 138 811,84 | 16 030 841,14 | 16 164 267,49 | 16 360 212,80 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 12 034 636,76 | 12 297 868,64 | 12 575 569,08 | 13 138 689,20 | 13 989 913,26 | 13 883 789,07 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 613 532,58 | 591 750,33 | 1 563 242,76 | 2 892 151,94 | 2 174 354,23 | 2 476 423,73 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | 109 402,08 | 1 093 113,72 | 765 756,33 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 613 532,58 | 591 750,33 | 1 563 242,76 | 2 732 749,86 | 1 081 240,51 | 1 710 667,40 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.