Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE DAVCOM 1 DANIEL JARASZEK - DANIEL JARASZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL JARASZEK (CEIDG)
DANIEL JARASZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE DAVCOM 1 DANIEL JARASZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 40, PL-48-300, NYSA. Główny zakres działalności DANIEL JARASZEK to Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wypożyczanie kaset wideo, płyt cd, dvd itp., naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE DAVCOM 1 DANIEL JARASZEK: 7532001624. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE DAVCOM 1 DANIEL JARASZEK: 16013280300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL JARASZEK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE DAVCOM 1 DANIEL JARASZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.