Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Baska Bis Bartosz Baska - Bartosz Baska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Baska (CEIDG)
Bartosz Baska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BASKA BIS BARTOSZ BASKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 1A, PL-83-200, STAROGARD GDAŃSKI. Główny zakres działalności Bartosz Baska to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, malowanie i szklenie, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BASKA BIS BARTOSZ BASKA: 5921642368. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BASKA BIS BARTOSZ BASKA: 19168243900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Baska
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BASKA BIS BARTOSZ BASKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.