Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANDREMA MARIUSZ BABUCA - MARIUSZ BABUCA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ BABUCA (CEIDG)
MARIUSZ BABUCA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANDREMA MARIUSZ BABUCA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BELI BARTOKA 5715, PL-92-533, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MARIUSZ BABUCA to Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych (PKD główne: 33.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, tynkowanie, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANDREMA MARIUSZ BABUCA: 7281558334. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANDREMA MARIUSZ BABUCA: 10169342700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ BABUCA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANDREMA MARIUSZ BABUCA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.