Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALLES ALICJA WOJCIECHOWSKA - Alicja Wojciechowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Wojciechowska (CEIDG)
Alicja Wojciechowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALLES ALICJA WOJCIECHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KS.P.ŚCIEGIENNEGO 15, PL-95-015, GŁOWNO. Główny zakres działalności Alicja Wojciechowska to Produkcja bielizny (PKD główne: 14.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALLES ALICJA WOJCIECHOWSKA: 7330000923. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALLES ALICJA WOJCIECHOWSKA: 470590240.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Wojciechowska
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALLES ALICJA WOJCIECHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.