Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo Usługowe Agro-Bit - Tracz Ireneusz Julian, prezes zarządu
Tracz Ireneusz Julian jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Tracz Ireneusz Julian jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT, która została założona 2001-08-29 i ma siedzibę przy KRZESZOWSKA 68 I, PL-23-400, BIŁGORAJ. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT zajmuje się sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT: 9181886258. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT: 951082616.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tracz Ireneusz Julian
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE AGRO-BIT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby