Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ADI MIROSŁAWA GRZEGORZAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z pakowaniem |
Numery rachunków bankowych |
PL85 1090 2284 0000 0001 3484 0164
PL77 9527 0007 0009 6960 2000 0001 |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ADI MIROSŁAWA GRZEGORZAK została założona 2000-03-01 i obecnie mieści się przy UL. CEGLANA 2, PL-58-260, BIELAWA. Główna działalność firmy to agencje inkasa i biura kredytowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, odzież, bez wyrobów futrzarskich, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja wyrobów futrzarskich, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ADI MIROSŁAWA GRZEGORZAK (REGON 89108974800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.