Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROGRESS MAREK TAZBIR - MAREK TAZBIR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK TAZBIR (CEIDG)
MAREK TAZBIR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROGRESS MAREK TAZBIR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIWSKA 17, PL-03-391, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAREK TAZBIR to Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich (PKD główne: 46.36.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROGRESS MAREK TAZBIR: 1180046687. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROGRESS MAREK TAZBIR: 010431123.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK TAZBIR
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROGRESS MAREK TAZBIR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.