Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LIBRO S.C. MAŁGORZATA JACKOWSKA - MAŁGORZATA JACKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA JACKOWSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA JACKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LIBRO S.C. MAŁGORZATA JACKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOBRZECKA 95, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA JACKOWSKA to Introligatorstwo i podobne usługi (PKD główne: 18.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, produkcja papieru i tektury, produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, produkcja artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych, produkcja artykułów piśmiennych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LIBRO S.C. MAŁGORZATA JACKOWSKA: 6181317872. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LIBRO S.C. MAŁGORZATA JACKOWSKA: 38209246300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA JACKOWSKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LIBRO S.C. MAŁGORZATA JACKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.