Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE GAWRO - TOMASZ GAWRON - TOMASZ GAWRON, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ GAWRON (CEIDG)
TOMASZ GAWRON prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE GAWRO - TOMASZ GAWRON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-08-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO MOŚCICKIEGO 122, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności TOMASZ GAWRON to Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych (PKD główne: 46.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw, badanie rynku i opinii publicznej, reklama poprzez środki masowego przekazu, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE GAWRO - TOMASZ GAWRON: 8731004028. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE GAWRO - TOMASZ GAWRON: 85049485700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ GAWRON
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE GAWRO - TOMASZ GAWRON
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych