Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Gamma-Color -
| Adres | LEGNICKA 65, PL-59-230, PROCHOWICE | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | gammacolor.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja barwników i pigmentów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL88 1090 2066 0000 0001 3047 3882
PL66 1090 2066 0000 0005 4200 0464 |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE GAMMA-COLOR - została założona 2004-02-18 i obecnie mieści się przy LEGNICKA 65, PL-59-230, PROCHOWICE. Główna działalność firmy to chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja barwników i pigmentów, produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających, produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja szkła gospodarczego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Gamma-Color - (REGON 00404057400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &

