Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Frapo
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE FRAPO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 3 093 247,07 | 2 811 404,27 | 2 964 883,75 | 2 838 559,24 | 2 785 736,17 | 3 123 694,95 |
A. Aktywa trwałe | 629 067,33 | 634 419,58 | 615 032,58 | 613 006,25 | 611 113,25 | 610 640,00 |
B. Aktywa obrotowe | 2 464 179,74 | 2 176 984,69 | 2 349 851,17 | 2 225 552,99 | 2 174 622,92 | 2 513 054,95 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 3 093 247,07 | 2 811 404,27 | 2 964 883,75 | 2 838 559,24 | 2 785 736,17 | 3 123 694,95 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 829 409,76 | 1 971 898,06 | 2 054 922,95 | 2 158 388,81 | 2 212 002,84 | 2 197 366,78 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 263 837,31 | 839 506,21 | 909 960,80 | 680 170,43 | 573 733,33 | 926 328,17 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 475 000,00 | 375 000,00 | 160 000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 788 837,31 | 464 506,21 | 749 960,80 | 680 170,43 | 573 733,33 | 926 328,17 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.