Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe ESTO Leszek Sieradzki - Leszek Sieradzki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Leszek Sieradzki (CEIDG)
Leszek Sieradzki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWE ESTO LESZEK SIERADZKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 19, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Leszek Sieradzki to Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży (PKD główne: 14.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWE ESTO LESZEK SIERADZKI: 9561157956. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWE ESTO LESZEK SIERADZKI: 34125357600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leszek Sieradzki
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWE ESTO LESZEK SIERADZKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.