Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Elsan - Augustowski Janusz Paweł, prezes zarządu
Augustowski Janusz Paweł jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Augustowski Janusz Paweł jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN, która została założona 2002-02-01 i ma siedzibę przy WERSALSKA 47/75-816, PL-91-212, ŁÓDŹ. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN zajmuje się wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN: 9470007694. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN: 471151725.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Augustowski Janusz Paweł
Pozostali członkowie zarządu
Krzysztof Janusz Ciszewski | członek zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELSAN
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?