Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ANMA BIS Maciej Depka Prądzyński - Maciej Depka Prądzyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maciej Depka Prądzyński (CEIDG)
Maciej Depka Prądzyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE ANMA BIS MACIEJ DEPKA PRĄDZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-06-16 i ma swoją siedzibę pod adresem 29, PL-87-702, KOLONIA STRASZEWSKA. Główny zakres działalności Maciej Depka Prądzyński to Sprzedaż hurtowa żywych zwierząt (PKD główne: 46.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE ANMA BIS MACIEJ DEPKA PRĄDZYŃSKI: 5551904711. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE ANMA BIS MACIEJ DEPKA PRĄDZYŃSKI: 34018113600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Depka Prądzyński
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE ANMA BIS MACIEJ DEPKA PRĄDZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w