Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowo-Handlowe Prosper - Pstrągowska Ewa Izabella, prezes zarządu
Pstrągowska Ewa Izabella jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Pstrągowska Ewa Izabella jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER, która została założona 2003-02-18 i ma siedzibę przy WARMIŃSKA 14 A, PL-14-105, ŁUKTA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER zajmuje się przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: chów i hodowla drobiu, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, sprzedaż hurtowa żywych zwierząt, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER: 7410003757. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER: 004440322.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Pstrągowska Ewa Izabella
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE USŁUGOWO-HANDLOWE PROSPER
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby