Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARTIMPEX Artur Kostrzewski - Artur Kostrzewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Artur Kostrzewski (CEIDG)
Artur Kostrzewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARTIMPEX ARTUR KOSTRZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 63, PL-42-242, RĘDZINY. Główny zakres działalności Artur Kostrzewski to Produkcja obuwia (PKD główne: 15.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, produkcja pozostałych wyrobów z gumy, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja sprzętu sportowego, sprzedaż hurtowa skór i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARTIMPEX ARTUR KOSTRZEWSKI: 5730103117. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARTIMPEX ARTUR KOSTRZEWSKI: 15026111200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Artur Kostrzewski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ARTIMPEX ARTUR KOSTRZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych