Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Obrotu Królikami Hybryda - Ratajek Grzegorz, prezes zarządu
Ratajek Grzegorz jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Ratajek Grzegorz jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA, która została założona 2003-06-06 i ma siedzibę przy ALEJA POWSTAŃCÓW WLKP. 6, PL-63-700, KROTOSZYN. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA zajmuje się sprzedaż hurtowa żywych zwierząt. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: chów i hodowla pozostałych zwierząt, produkcja gotowej paszy dla zwierząt gospodarskich, produkcja nawozów i związków azotowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA: 6211670999. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA: 251554623.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ratajek Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
Dariusz Stanisław Maciejewski | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU KRÓLIKAMI HYBRYDA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby