Firma Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury W Upadłości Likwidacyjnej
Dane rejestrowe:
KRS | 0000271948 |
REGON | 140822541 |
NIP |
1132650439
od 2007-02-01 Czynny |
Oficjalna nazwa | PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ |
Adres rejestracji | CHODAKOWSKA 100, PL-03-816, WARSZAWA |
Data rejestracji KRS | 2007-02-01 |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-03-31 | |||
|
2024-07-01 | |||
|
2023-09-19 | |||
|
2023-06-30 | |||
|
2022-08-03 | |||
|
2021-05-17 | |||
|
2020-11-02 | |||
|
2019-03-27 | |||
|
2018-09-19 | |||
|
2018-06-29 | |||
|
2017-05-04 | |||
|
2017-03-15 | |||
|
2016-06-27 | |||
|
2016-04-22 | |||
|
2016-03-16 | |||
|
2015-12-07 | |||
|
2015-09-18 | |||
|
2015-09-07 | |||
|
2015-07-24 | |||
|
2015-06-22 | |||
|
2014-11-07 | |||
|
2014-09-17 | |||
|
2014-07-30 | |||
|
2014-03-26 | |||
|
2013-02-19 | |||
|
2013-02-06 | |||
|
2012-12-19 | |||
|
2012-12-04 | |||
|
2012-11-21 | |||
|
2012-11-20 | |||
|
2012-10-25 | |||
|
2012-07-13 | |||
|
2012-06-14 | |||
|
2012-05-18 | |||
|
2012-01-19 | |||
|
2011-12-29 | |||
|
2011-11-30 | |||
|
2011-11-23 | |||
|
2011-09-12 | |||
|
2011-09-12 | |||
|
2011-08-16 | |||
|
2011-06-01 | |||
|
2011-01-28 | |||
|
2010-09-16 | |||
|
2010-04-12 | |||
|
2010-03-05 | |||
|
2010-01-13 | |||
|
2009-09-30 | |||
|
2009-07-17 | |||
|
2009-05-18 | |||
|
2009-01-27 | |||
|
2008-12-19 | |||
|
2008-10-22 | |||
|
2008-08-12 | |||
|
2008-07-02 | |||
|
2008-06-11 | |||
|
2008-05-28 | |||
|
2008-03-03 | |||
|
2008-02-08 | |||
|
2007-08-13 | |||
|
2007-05-10 | |||
|
2007-02-12 | |||
|
2007-02-01 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.