Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Olsztynie W Likwidacji
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OLSZTYNIE W LIKWIDACJI
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 9 033 260,37 | 9 445 257,87 | 9 967 662,55 | 10 590 651,81 |
A. Aktywa trwałe | 9 011 283,24 | 9 429 627,80 | 9 942 298,15 | 10 557 720,41 |
B. Aktywa obrotowe | 21 977,13 | 15 630,07 | 25 364,40 | 32 931,40 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 9 033 260,37 | 9 445 257,87 | 9 967 662,55 | 10 590 651,81 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 9 030 528,67 | 9 441 010,81 | 9 964 930,85 | 10 567 306,54 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 731,70 | 4 247,06 | 2 731,70 | 23 345,27 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 731,70 | 4 247,06 | 2 731,70 | 23 345,27 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.