Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Oławie - Monastyrski Erwin Jerzy, prezes zarządu
Monastyrski Erwin Jerzy jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Monastyrski Erwin Jerzy jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE, która została założona 2002-01-16 i ma siedzibę przy OPOLSKA 50, PL-55-200, OŁAWA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE zajmuje się transport drogowy pasażerski rozkładowy. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE: 9120002710. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE: 00061736700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monastyrski Erwin Jerzy
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OŁAWIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może