Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 119 206 760,30 | 102 152 813,35 | 110 142 596,55 | 124 183 599,40 | 123 157 362,91 |
A. Aktywa trwałe | 76 516 810,45 | 54 820 083,91 | 67 098 502,32 | 53 551 424,08 | 87 472 645,91 |
B. Aktywa obrotowe | 42 689 949,85 | 47 332 729,44 | 43 044 094,23 | 70 632 175,32 | 35 684 717,00 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 119 206 760,30 | 102 152 813,35 | 110 142 596,55 | 124 183 599,40 | 123 157 362,91 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 58 070 263,84 | 57 840 584,31 | 56 299 466,78 | 53 193 358,37 | 52 193 173,37 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 61 136 496,46 | 44 312 229,04 | 53 843 129,77 | 70 990 241,03 | 70 964 189,54 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 846 694,77 | 1 441 046,84 | 1 031 153,71 | 665 264,31 | 439 182,57 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 10 654 775,90 | 11 486 231,06 | 12 751 963,90 | 18 014 421,03 | 17 758 612,06 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.