Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI METROPOLITALNEJ
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 32 108 748,60 | 22 007 954,03 | 21 585 506,96 | 23 248 088,59 |
A. Aktywa trwałe | 19 098 098,89 | 13 343 283,11 | 12 353 577,84 | 14 024 176,35 |
B. Aktywa obrotowe | 13 010 649,71 | 8 664 670,92 | 9 231 929,12 | 9 223 912,24 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - |
Pasywa razem | 32 108 748,60 | 22 007 954,03 | 21 585 506,96 | 23 248 088,59 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 9 219 263,88 | 7 868 004,68 | 9 255 768,23 | 10 644 032,18 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 22 889 484,72 | 14 139 949,35 | 12 329 738,73 | 12 604 056,41 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 221 934,92 | 29 440,56 | 1 427 630,64 | 2 976 150,10 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 8 336 478,85 | 4 082 935,08 | 4 463 748,12 | 6 379 836,97 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
PZU ma nowego prezesa
Rada nadzorcza PZU wybrała nowego prezesa. Został nim pracujący przez lata w grupie ubezpieczyciela - w tym w spółkach zagranicznych - Bogdan Benczak.

Jeśli nie zaakceptujemy porażek, to nic nie wymyślimy
Żeby wymyślić coś, co zmieni świat, trzeba przestać bać się porażki. O awersji do ryzyka, która czyni z Polski marudera innowacyjności, oraz o odbudowie etosu naukowca i mostach między nauką a

Tatra: Marka, która wymyśliła przyszłość
Czy Porsche i Volkswagen wyglądałyby tak samo, gdyby nie Tatra? Mało kto wie, że to właśnie czeska marka i jej główny konstruktor Hans Ledwinka wyznaczali kierunki, które inni kopiowali.