Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Kamieniarskie Wolski Kazimierz Wolski , - Kazimierz Wolski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kazimierz Wolski (CEIDG)
Kazimierz Wolski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKIE WOLSKI KAZIMIERZ WOLSKI ,, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-07-24 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZEMYSŁOWA 10, PL-34-440, KLUSZKOWCE. Główny zakres działalności Kazimierz Wolski to Produkcja pozostałych wyrobów z kamienia oraz cięcie, formowanie i wykończanie kamienia (PKD główne: 23.70.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca pozostałe górnictwo i wydobywanie, produkcja wyrobów budowlanych z betonu, produkcja maszyn do wytwarzania przyrostowego, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKIE WOLSKI KAZIMIERZ WOLSKI ,: 7350004686. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKIE WOLSKI KAZIMIERZ WOLSKI ,: 00442057800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kazimierz Wolski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKIE WOLSKI KAZIMIERZ WOLSKI ,
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.