Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE DROGBUD MATEUSZ SIWEK - MATEUSZ SIWEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ SIWEK (CEIDG)
MATEUSZ SIWEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE DROGBUD MATEUSZ SIWEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRYFIŃSKA 33, PL-74-100, WEŁTYŃ. Główny zakres działalności MATEUSZ SIWEK to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE DROGBUD MATEUSZ SIWEK: 8581717228. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE DROGBUD MATEUSZ SIWEK: 320697223.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ SIWEK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE DROGBUD MATEUSZ SIWEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby