Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane Inbud - Łastowska Małgorzata, prezes zarządu
Łastowska Małgorzata jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Łastowska Małgorzata jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD, która została założona 2002-02-07 i ma siedzibę przy UL. JANA PAWŁA II 13C-28, PL-75-452, KOSZALIN. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD zajmuje się roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność central (head offices) i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD: 6690503413. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD: 330024462.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łastowska Małgorzata
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-BUDOWLANE INBUD
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld