Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PREIZOL WIESŁAW BOBROWSKI - WIESŁAW BOBROWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIESŁAW BOBROWSKI (CEIDG)
WIESŁAW BOBROWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PREIZOL WIESŁAW BOBROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 23, PL-16-400, SUWAŁKI. Główny zakres działalności WIESŁAW BOBROWSKI to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PREIZOL WIESŁAW BOBROWSKI: 8441095778. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PREIZOL WIESŁAW BOBROWSKI: 790236185.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAW BOBROWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PREIZOL WIESŁAW BOBROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.