Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Idal
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO IDAL
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 9 131 467,21 | 8 896 660,64 | 8 822 121,26 | 8 490 394,15 | 8 393 060,90 | 7 872 274,85 |
A. Aktywa trwałe | 4 096 045,03 | 4 080 179,20 | 3 918 235,25 | 3 769 079,56 | 4 705 251,15 | 4 553 596,25 |
B. Aktywa obrotowe | 5 035 422,18 | 4 816 481,44 | 4 903 886,01 | 4 721 314,59 | 3 687 809,75 | 3 318 678,60 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 9 131 467,21 | 8 896 660,64 | 8 822 121,26 | 8 490 394,15 | 8 393 060,90 | 7 872 274,85 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 8 970 110,61 | 8 736 669,37 | 8 606 409,52 | 8 290 046,15 | 8 142 897,31 | 7 588 973,66 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 161 356,60 | 159 991,27 | 215 711,74 | 200 348,00 | 250 163,59 | 283 301,19 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 161 356,60 | 159 991,27 | 201 011,74 | 200 348,00 | 250 163,59 | 283 301,19 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.