Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlu I Usług Lobo - Papuziński Andrzej, prezes
Papuziński Andrzej, prezes
Wiek firmy:
Wiek:
22 l. 11 mies. 13 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
184 200 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-31
Papuziński Andrzej jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Papuziński Andrzej jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO, która została założona 2002-09-27 i ma siedzibę przy ALEJA ARMII KRAJOWEJ 50, PL-35-307, RZESZÓW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową obiektów inżynierii lądowej i wodnej, roboty budowlane specjalistyczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych; usługi naprawy pojazdów samochodowych , handel hurtowy i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO: 8131001398. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO: 690291862.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Papuziński Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Adam Papuziński | wiceprezes |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG LOBO
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje