Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Julex Magdalena Sygulska - Magdalena Sygulska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Sygulska (CEIDG)
Magdalena Sygulska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE JULEX MAGDALENA SYGULSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1981-04-28 i ma swoją siedzibę pod adresem 15B, PL-95-006, STEFANÓW. Główny zakres działalności Magdalena Sygulska to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE JULEX MAGDALENA SYGULSKA: 7280251562. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE JULEX MAGDALENA SYGULSKA: 471038035.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Sygulska
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE JULEX MAGDALENA SYGULSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.